Prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag. Jeśli wiadomość wymaga odpowiedzi postaramy się skontaktować z Tobą w ciągu 24 godzin (w dni robocze).
Jeśli kontaktujesz się w sprawie złożonego zamówienia, upewnij się że wiadomość zawiera numer zamówienia.
Zapraszamy Cię również do naszego działu F.A.Q., gdzie można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli napotkałeś na jakies problemy związane z hasłem do naszego serwisu zachęcamy do odwiedzenia strony Odzyskiwanie Hasła
- email, którego użyto przy płatności
- numer VIN, który sprawdzano
- numer zaakceptowanej transakcji w systemie płatności elektronicznych
- proszę wymienić pola, które w darmowym sprawdzeniu są oznaczone, że dane są dostępne (zawierały zielonego ptaszka potwierdzającego zawartość) a mimo wszystko nie znalazły się w płatnym raporcie
W przypadku braku powyższych wszystkich informacji procedura reklamacji będzie wydłużona, a dział techniczny zapyta o nie ponownie w kolejnym mailu.
Prosimy o podanie danych podmiotu chcącego nawiązać współpracę oraz zakresu proponowanej współpracy.
Prosimy o podanie danych podmiotu chcącego skorzystać z oferty biznesowej oraz produktów będących w kręgu zainteresowania.