Raport przykładowy
Przedstawiamy przykładowy raport dla przykładowego pojazdu. Zakres zawartych w nim danych może się różnić od zakresu danych w raportach o innych pojazdach, ponieważ dla każdego pojazdu zakres dostępnych nam danych źródłowych może być inny. Zakres danych weryfikowanych podczas przygotowywania raportu udostępniany jest przed zakupem raportu w jego bezpłatnej części.
Raport historii pojazdu z Holandii
WYMAGANY PRZEGLĄD POWYPADKOWY
Przegląd powypadkowy nie jest wymagany.
UBEZPIECZENIE OC
Brak ubezpieczenia w Holandii
UŻYTKOWANY JAKO TAXI
Pojazd nie był użytkowany jako taksówka
UŻYTKOWANY JAKO FIRMOWY
Pojazd użytkowany jako firmowy
Informacje o pojeździe
Zestawienie podstawowych informacji producenta pojazdu uzyskanych na podstawie numeru VIN
Mercedes-Benz
C-Class
C 350 E
2015 / 2015
Pojazd Osobowy
5 / 5
2.0 l / 1991 cm3
155 kW / 208 HP
Benzyna / Elektryczny
Norma emisji spalin
EURO 6
EURO - NORMA OBOWIĄZUJĄCA OD WRZEŚNIA 2014 R. DLA POJAZDÓW Z SILNIKAMI WYSOKOPRĘŻNYMI I BENZYNOWYMI, OKREŚLAJĄCA DOPUSZCZALNE LIMITY EMISJI SPALIN W NOWYCH POJAZDACH SPRZEDAWANYCH W TYM CZASIE W UNII EUROPEJSKIEJ I EUROPEJSKIM OBSZARZE GOSPODARCZYM.
Klasa emisji CO2
Klasa emisji CO2 określa poziom zanieczyszczeń emitowany przez wybrany pojazd. Im wyższy poziom emisji spalin, tym większe zanieczyszczenie powietrza.
Zużycie paliwa
5.6 L/km
7.1 L/km
4.7 L/km
- WYMAGANY PRZEGLĄD POWYPADKOWY:
- NIE
- UBEZPIECZENIE OC:
- NIEUBEZPIECZONY
- leasing/dzierżawa:
- NIE
- Import równoległy:
- NIE
- Status pojazdu:
- przeznaczony na eksport z Holandii
Data | Opis | |
---|---|---|
2015-12-10 |
Rejestracja pojazdu przez:
DZIERŻAWA |
|
2020-12-08 |
Rejestracja pojazdu przez:
DZIERŻAWA |
|
2020-12-17 |
Rejestracja pojazdu przez:
FIRMA SAMOCHODOWA |
|
2020-12-24 |
Status pojazdu:
Pojazd wyeksportowany z Holandii |
|
1970-01-01 |
INSPEKCJA POJAZDU
|
|
1970-01-01 |
INSPEKCJA POJAZDU
|
|
2015-12-10 |
Data pierwszej rejestracji w ogóle
|
|
2015-12-10 |
Data pierwszej rejestracji w kraju (Holandia)
|
|
2019-12-10 |
Data wygaśnięcia przeglądu technicznego
|
Weryfikacja przebiegu NAP
Pozwala ona sprawdzić przebieg sprowadzonego z Holandii pojazdu na bazie oficjalnych danych.
Weryfikacja przebiegu NAP jest wiążącym i miarodajnym dokumentem sporządzonym na podstawie informacji zaczerpniętych z Oficjalnego Biura Rejestracji Pojazdów w Holandii. Zadaniem biura jest gromadzenie i rejestracja przebiegu każdego pojazdu w Holandii i przekazywanie odczytów do bazy danych NAP.
- Użytkowany jako TAXI:
- NIE
- Użytkowany jako firmowy:
- NIE
- Ostatni właściciel:
- FIRMA SAMOCHODOWA
- Okres własności:
- od 2020-12-17
Historia własności identyfikuje właścicieli pojazdu oraz ich ilość. Dowiesz się m.in. czy pojazd znajdował się w rękach osoby prywatnej czy należał do firmy. Poznasz również ostatnią datę pobytu pojazdu na terenie Holandii.
Właściciel | Od | Do | ile dni | Rodzaj własności |
---|---|---|---|---|
#1 | 2020-12-08 | 2020-12-17 | 9 | DZIERŻAWA |
#2 | 2020-12-17 | 1071 | FIRMA SAMOCHODOWA |
Dane fabryczne
C-Class
Pojazd Osobowy
R24MP0
NZAAB501
SILNIK
1991 cm3
274920
210 HP / 155 kW
4
MASY
1740 kg
1840 kg
2305 kg
WYMIARY
4771 mm
1839 mm
1467 mm
284 cm
OŚ 1
1563 / 1609
1025 kg
OŚ 2
1521 / 1573
1300 kg
PRZYCZEPA
Dane producenta pojazdu
Informacje o producencie i regionie produkcji pojazdu
- NAZWA PRODUCENTA:
- DAIMLER AG
- NAZWA HANDLOWA:
- C 350 E
- NUMER HOLOMOGACJI:
- e1*2001/116*0457*29
- DATA HOMOLOGACJI:
- 2015-02-19
Dane zostały pozyskane zgodnie z normami standardów identyfikacji SAE, bazy danych SAE WMI oraz na podstawie nr VIN Dane te są kodowane przez producentów, można więc uznać je za wysoce wiarygodne.
Pamiętaj! VIN jest niepowtarzalny. W różnych miejscach pojazdu i na dokumentach powinien być jednakowy.
Lokalizacja numeru VIN
Lista miejsc, gdzie należy szukać numer VIN
- NA POPRZECZCE PRZED PRZEDNIM SIEDZENIEM
Numeru VIN szukaj w podanych miejscach. Zalecamy sprawdzenie nr VIN w dwóch lub trzech miejscach w celu potwierdzenia jego zgodności z dokumentami pojazdu i wykluczenia możliwości, iż pojazd został odbudowany.
Zastrzeżenia
- W raportach o pojazdach podawane są informacje o zdarzeniach związanych z tymi pojazdami, które nazywamy „zdarzeniami”. Należy przez to rozumieć istotne zdarzenia dotyczące pojazdu, mogące mieć wpływ na ocenę jego stanu technicznego lub wartości, w szczególności zdarzenia szkodowe, naprawy (na gwarancji i pogwarancyjne) lub akcje serwisowe. W opisie zdarzenia mogą być podane w szczególności wartości szkód lub napraw według rzeczywiście poniesionych kosztów lub ich wyceny, a także odczyt licznika pojazdu. Wyceny mogą być przygotowywane np. dla właściciela, zakładu ubezpieczeń lub warsztatu, w tym np. na potrzeby sprawy sądowej. Kilka zdarzeń ujawnionych w raporcie dotyczy zwykle różnych zdarzeń, ale może też dotyczyć tego samego zdarzenia, np. może to być kilka wycen przygotowanych w różnym czasie dla różnych zakładów ubezpieczeniowych lub warsztatów, albo dla właściciela.
- Zakres danych w raporcie, w tym wystąpienie zdarzeń, udostępniany jest przed zakupem raportu, w jego bezpłatnej części. Dane w raporcie prezentowane są na podstawie dostępnych nam w danej chwili informacji dotyczących określonego numeru VIN. Pochodzą one z różnego rodzaju baz danych, informacji powszechnie dostępnych (w szczególności w internecie) oraz źródeł własnych. Dane te mogą nie być aktualne na chwilę udostępnienia ich w naszym raporcie, ponieważ zostały zebrane wcześniej i z czasem mogą ulegać zmianie, w szczególności w wyniku używania pojazdu i zdarzeń. Dane o najświeższych zdarzeniach dotyczących pojazdu mogą nie być jeszcze dostępne. Pomimo naszych starań, aby raporty były jak najbardziej aktualne i kompletne, nie ma możliwości weryfikowania zawartych w nich danych ze stanem faktycznym (technicznym) pojazdu na moment wygenerowania raportu. Może się też zdarzyć, że dane zostały błędnie zapisane u źródła, a nasz raport niestety taki błąd powiela, czego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. W związku z tym nasz system i uzyskane z niego raporty o pojazdach należy traktować jedynie jako narzędzie pomocnicze do oceny historii i stanu danego pojazdu, a następnie zawsze bezpośrednio zbadać aktualny stan faktyczny tego pojazdu i jego dokumenty, szczególnie przed podjęciem decyzji o jego nabyciu.
- W przypadku zauważenia niezgodności danych o pojeździe w raporcie ze stanem rzeczywistym prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym.
- Historia sprawdzeń danego numeru VIN w naszym serwisie podawana w raportach dotyczy sprawdzeń w wersji płatnej i bezpłatnej. Nie zawiera ona kompletnych i aktualnych danych, ponieważ z powodów technicznych jest uzupełniana z pewnym opóźnieniem w stosunku do stanu obecnego.
- Dokładamy starań, aby autorski system tłumaczeń dokonywał pełnego i logicznego tłumaczenia danych źródłowych na wszystkie języki z zachowaniem zasad gramatyki, jednak ze względu na automatykę tłumaczenia wyniki mogą zawierać słowa w językach obcych lub błędy językowe. Wszelkie treści i znaki graficzne zamieszczone w raporcie oraz na naszych stronach są chronione prawami autorskimi przysługującymi Autoiso sp. z o.o.
- Pełna informacja prawna dotyczącą raportu znajduje się w Regulaminie dostępnym na naszej Stronie.