Raport Historii Pojazdu z USA

2012 BMW 7-Series
WBAKC8C57CC436981

- Rok modelowy:
- 2012
- cena faktury:
- $84,085
- msrp:
- $91,200
Informacje pochodzą z baz danych, informacji dostępnych powszechnie w internecie, naszych partnerów oraz źródeł własnych. Pomimo naszych starań, aby dane te stanowiły rzetelne źródło wiedzy, nie jest możliwe pełne zweryfikowanie ich zgodności z aktualnym stanem faktycznym, dlatego informacje te mogą powielać błędy źródłowe i odbiegać od aktualnego stanu faktycznego pojazdu.
Pamiętaj, aby zawsze zbadać aktualny stan faktyczny oraz dokumenty pojazdu, szczególnie przed podjęciem decyzji o jego nabyciu.
Data | Opis |
---|
Historia ostrzeżeń
Ta sekcja zawiera listę potencjalnych problemów związanych z pojazdem. Źródło: NMVTIS (VINAUDIT)
Uszkodzenia
Lista zdarzeń pojazdu jakim mógł zostać poddany np. atmosferyczne, powódź, zalanie jak i w związku z kolizjami/wypadkami.

- Sprawdzono:
- 0 TYTUŁÓW
- Wynik weryfikacji:
- POPRAWNY
Rekordy dotyczą ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku uszkodzeń fizycznych pojazdu, jak np. grad, powódź, kolizja, ogień czy inne uszkodzenia.
Pamiętaj, Że są to historyczne wpisy, a aktualny stan faktyczny pojazdu może się różnić.
Nazwa tytułu Źródło: NMVTIS (VINAUDIT) |
---|
Zmiany konstrukcyjne
Istotne zmiany jakie mogły wpłynąć na elementy konstrukcyjne pojazdu (rama, silnik)

- Sprawdzono
- 0 Tytułów
- Wynik weryfikacji:
- POPRAWNY
Odnotowane tutaj zmiany konstrukcyjne pojazdu oznaczają zdarzenia ingerujące w ramę lub silnik pojazdu. Zakres tych ingerencji opisany jest przez poszczególne tytuły. W celu ich poznania zapoznaj się ze słownikiem pojęć NMVTIS.
Uwaga. Ingerencja w konstrukcję pojazdu mogła mieć na celu jego ulepszenie lub przywrócenie do stanu używalności w ruchu drogowym.
Nazwa tytułu Źródło: NMVTIS (VINAUDIT) |
---|
Niezdolny do ruchu drogowego
Rekordy znajdujące się w ramach tej sekcji uniemożliwiają prowadzenie pojazdu.

- Sprawdzono:
- 0 TYTUŁÓW
- Wynik weryfikacji:
- POPRAWNY
Odnotowanie faktu niezdolności do ruchu drogowego wskazuje na zaistnienie zdarzenia mającego wpływ na możliwość poruszania się pojazdu w ruchu drogowym. Wyłączenie tej możliwości może być czasowe (do momentu wykonania stosownej naprawy) lub trwałe (przyznany tytuł o przeznaczeniu na części).
Pamiętaj, że informacje tu zawarte zawsze traktuj jedynie jako wskazówkę dotyczącą stanu pojazdu.
Nazwa tytułu Źródło: NMVTIS (VINAUDIT) |
---|
Przeznaczenie pojazdu w USA
Jak użytkowany był pojazd na terenie Stanów Zjednoczonych

- Sprawdzono:
- 0 TYTUŁÓW
- Wynik weryfikacji:
- POPRAWNY
Informacje tu zawarte opisują przeznaczenie pojazdu oraz sposób jego użytkowania na terenie USA.
Pamiętaj, aby informacje tu zawarte potwierdzić jeszcze w innych źródłach i traktować je jedynie jako wskazówkę.
Nazwa tytułu Źródło: NMVTIS (VINAUDIT) |
---|
Pozostałe
Jak użytkowany był pojazd na terenie Stanów Zjednoczonych

- Sprawdzono:
- 0 TYTUŁÓW
- Wynik weryfikacji:
- POPRAWNY
Informacje tu zawarte opisują przeznaczenie pojazdu oraz sposób jego użytkowania na terenie USA.
Pamiętaj, aby informacje tu zawarte potwierdzić jeszcze w innych źródłach i traktować je jedynie jako wskazówkę.
Nazwa tytułu Źródło: NMVTIS (VINAUDIT) |
---|

- Data weryfikacji:
- Wynik weryfikacji:
- Brak zdarzeń
Istotne zdarzenia stanowią odnotowane w różnych źródłach epizody z udziałem pojazdu. Mogą być one prezentowane na podstawie m.in. wyniku oględzin rzeczoznawcy, notatki policyjnej, informacji podanych do obliczenia akcyzy, aukcji internetowej, danych ubezpieczyciela np. z oględzin, sprawy sądowej, napraw prowadzonych zarówno w autoryzowanych serwisach jak i serwisach jak i serwisach niezależnych, a także aukcji i wielu innych źródeł.
Pamiętaj!, Zdarzenia są jedynie wskazówką i należy je zawsze weryfikować e stanem faktycznym pojazdu oraz z dokumentami.
Dane producenta pojazdu
Informacje o producencie i regionie produkcji pojazdu.

- Nazwa producenta:
- Bayerische Motoren Werke AG
- Adres producenta:
- Muenchen 13
Muenchen 13 - Region:
- Germany
Dane zostały pozyskane zgodnie z normami standardów identyfikacji SAE, bazy danych SAE WMI oraz na podstawie nr VIN Dane te są kodowane przez producentów, można więc uznać je za wysoce wiarygodne.
Pamiętaj! VIN jest niepowtarzalny. W różnych miejscach pojazdu i na dokumentach powinien być jednakowy.
Weryfikacja VIN
Informacje techniczne zakodowane w numerze VIN

- Suma kontrolna:
- POPRAWNA
- Sprawdzono:
- 0 TYTUŁÓW
- Wynik weryfikacji:
- poprawny
Informacje przedstawione w tej sekcji pochodzą z zakodowanych informacji w numerze VIN. Na tej podstawie rozkodowany został rok modelowy produkcji, suma kontrolna numeru oraz poprawność VIN. W systemie europejskim liczba kontrolna wewnątrz numeru VIN może nie występować, a niepoprawna suma kontrolna lub nieczytelny VIN powinien skłonić cię do szczegółowego prześwietlenia historii pojazdu.
Nazwa tytułu Źródło: NMVTIS (VINAUDIT) |
---|
Wyjaśnienia i zastrzeżenia
- W raportach o pojazdach podawane są informacje o zdarzeniach związanych z tymi pojazdami, które nazywamy „incydentami”. Należy przez to rozumieć istotne zdarzenia dotyczące pojazdu, mogące mieć wpływ na ocenę jego stanu technicznego lub wartości, w szczególności zdarzenia szkodowe, naprawy (na gwarancji i pogwarancyjne) lub akcje serwisowe. W opisie incydentu mogą być podane w szczególności wartości szkód lub napraw według rzeczywiście poniesionych kosztów lub ich wyceny, a także odczyt licznika pojazdu. Wyceny mogą być przygotowywane np. dla właściciela, zakładu ubezpieczeń lub warsztatu, w tym np. na potrzeby sprawy sądowej. Kilka incydentów ujawnionych w raporcie dotyczy zwykle różnych zdarzeń, ale może też dotyczyć tego samego zdarzenia, np. może to być kilka wycen przygotowanych w różnym czasie dla różnych zakładów ubezpieczeniowych lub warsztatów, albo dla właściciela.
- Zakres danych w raporcie, w tym wystąpienie incydentów, udostępniany jest przed zakupem raportu, w jego bezpłatnej części. Dane w raporcie prezentowane są na podstawie dostępnych nam w danej chwili informacji dotyczących określonego numeru VIN. Pochodzą one z różnego rodzaju baz danych, informacji powszechnie dostępnych (w szczególności w internecie) oraz źródeł własnych. Dane te mogą nie być aktualne na chwilę udostępnienia ich w naszym raporcie, ponieważ zostały zebrane wcześniej i z czasem mogą ulegać zmianie, w szczególności w wyniku używania pojazdu i incydentów. Dane o najświeższych zdarzeniach dotyczących pojazdu mogą nie być jeszcze dostępne. Pomimo naszych starań, aby raporty były jak najbardziej aktualne i kompletne, nie ma możliwości weryfikowania zawartych w nich danych ze stanem faktycznym (technicznym) pojazdu na moment wygenerowania raportu. Może się też zdarzyć, że dane zostały błędnie zapisane u źródła, a nasz raport niestety taki błąd powiela, czego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. W związku z tym nasz system i uzyskane z niego raporty o pojazdach należy traktować jedynie jako narzędzie pomocnicze do oceny historii i stanu danego pojazdu, a następnie zawsze bezpośrednio zbadać aktualny stan faktyczny tego pojazdu i jego dokumenty, szczególnie przed podjęciem decyzji o jego nabyciu.
- W przypadku zauważenia niezgodności danych o pojeździe w raporcie ze stanem rzeczywistym prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym.
- Historia sprawdzeń danego numeru VIN w naszym serwisie podawana w raportach dotyczy sprawdzeń w wersji płatnej i bezpłatnej. Nie zawiera ona kompletnych i aktualnych danych, ponieważ z powodów technicznych jest uzupełniana z pewnym opóźnieniem w stosunku do stanu obecnego.
- Dokładamy starań, aby autorski system tłumaczeń dokonywał pełnego i logicznego tłumaczenia danych źródłowych na wszystkie języki z zachowaniem zasad gramatyki, jednak ze względu na automatykę tłumaczenia wyniki mogą zawierać słowa w językach obcych lub błędy językowe. Wszelkie treści i znaki graficzne zamieszczone w raporcie oraz na naszych stronach są chronione prawami autorskimi przysługującymi Autoiso sp. z o.o.
- Pełna informacja prawna dotyczącą raportu znajduje się w Regulaminie dostępnym na naszej Stronie.
Zastrzeżenia NMVTIS (VinAudit)
Narodowy System Informacyjny Oznaczeń Pojazdów Motorowych (NMVTIS) jest elektronicznym systemem, który zawiera informacje, o niektórych samochodach znajdujących się w Stanach Zjednoczonych. NMTVIS jest zaprojektowany jako wiarygodne źródło oznaczeń i historii marek samochodów, jednakże nie zawiera on szczegółowych danych dotyczących historii napraw pojazdów. Wszystkie stany, firmy ubezpieczeniowe, złomowiska i punkty odzysku są zobowiązane przez prawo federalne do zgłaszania informacji do NMVTIS. NMVTIS nie zawiera informacji o wszystkich pojazdach motorowych w Stanach Zjednoczonych, ponieważ niektóre stany nie dostarczają swoich danych do tego systemu. Obecnie, dane dostarczane do NMVTIS są dostarczane w różnych ramach czasu; podczas gdy, niektóre stany nie zgłaszają i nie aktualizują danych NMVTIS. W przeciwieństwie do nich inne stany wysyłają aktualizacje rzadziej. Przykładowo raz na każdą dobę lub częściej przez pewien okres czasu.
Informacje o poprzednich, znacznych uszkodzeniach pojazdu mogą nie zostać dołączone do systemu, jeżeli pojazd nigdy nie został określony przez firmę ubezpieczeniową (lub inną właściwą jednostkę) jako nieużyteczny. W innym przypadku przedstawiciel ubezpieczeniowy może wymagać zgłoszenia pojazdu jako nieużyteczny. Nawet jeśli pojazd nie został określony jako pojazd odzyskany czy pojazd zezłomowany.
Przed podjęciem decyzji o zakupie pojazdu, klient może zażyczyć sobie niezależnej inspekcji pojazdu jako Raport Historii Pojazdu NMVTIS (z uznanymi dostawcami danych do NMVTIS) oraz konsultacji w celu otrzymania innych informacji o pojeździe.
Informacje w NMVTIS zawierają:
- Informacje z uczestniczących stanowych agencji oznaczania pojazdów motorowych
- Informacje na temat samochodów, busów, ciężarówek, motocykli, pojazdów rekreacyjnych, kempingowych i traktorów. NMVTIS może obecnie nie zawierać informacji na temat pojazdów komercyjnych, jeżeli pojazdy te nie są dołączone do głównych, stanowych baz (w różnych stanach, pojazdy te są zarządzane przez odizolowane agencje). Jednak, do których rekordy te mogą zostać dodane w późniejszym czasie.
- Informacje o typach pojazdów dostarczonych przez uczestniczące agencje oznaczania pojazdów motorowych. Typy i definicje różnią się w dla każdego stanu, ale mogą dostarczać użytecznych informacji o warunkach używalności pojazdu.
- Najnowsze odczyty licznika w rekordach stanowych baz.
- Informacje z firm ubezpieczeniownych i recyklerów, włączając w to złomowiska i stacje odzyskiwania, od których wymaga się, aby zgłoszały informacje do systemu od początku 31 marca 2009 roku. Ta informacja będzie zawarta, jeżeli pojazd został oznaczony jako nieużyteczny przez konsultanta ubezpieczeniowego.
- Informacje ze złomowisk i stacji odzyskiwania otrzymujących wynagrodzenie za zezłomowanie pojazdu, sprzedanego w ramach Programu Pomocy Konsumenckiej w Recyklingu i Akcie Ochrony 2009.
Zalecamy klientom odwiedziny www.vehiclehistory.gov w celu uzyskania szczegółów, w jaki sposób interpretować informacje w systemie oraz jak zrozumieć znaczenie różnych etykiet dołączanych do pojazdu przez stanowe agencje oznaczania pojazdów motorowych.
Zobacz Certyfikat oficjalnego partnera NMVTIS.