Raport historii pojazdu

2013 Opel Astra
W0LPE8EC3D8020010
Wykryte problemy
- Wykryto odnotowane zdarzenie
Opel
Astra
J
2013 / 2012
Pojazd osobowy
5 / 5
1.4 l / 1364 cm3
103 kW / 140 HP
Benzyna

EEC 2009
(Norma jakości spalin) - Dotyczy samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, średnich i ciężkich samochodów ciężarowych określonych zgodnie z metodologią Europejskiej Agencji Środowiska.

- Data weryfikacji:
- 2020-11-03
- Godzina weryfikacji:
- 14:23:44
- Wynik weryfikacji:
- POJAZD NIE JEST POSZUKIWANY
Przeprowadzona weryfikacja nie może być uznana za ostateczną.Zwiększa ona jedynie prawdopodobieństwo zakupu pojazdu nie pochodzącego z kradzieży. Każdy pojazd powinieneś sprawdzić we wszystkich znanych ci i dostępnych źródłach informacji. Jeżeli zachodzi podejrzenie kradzieży nie zwlekaj i poinformuj odpowiednie służby o tym fakcie.
Nazwa rejestru | Wynik weryfikacji |
---|---|
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |
![]() |
Nie figuruje w rejestrach |

- data produkcji:
- 2012-11-06
- Wiek pojazdu:
- 7 lat 11 miesięcy
- Wartość szacunkowa:
- Średni roczny przebieg:
Informacje pochodzą z baz danych, informacji dostępnych powszechnie w internecie, od naszych partnerów oraz źródeł własnych. Stanowią rzetelne źródło wiedzy jednak nie można wykluczyć błędów źródłowych. Stan faktyczny pojazdu potwierdzisz jedynie w czasie rzeczywistym, podczas osobistych oględzin. Zawarte tu dane traktuj jako wskazówkę, a nie jedynie słuszne źródło informacji
Data | Opis | |
---|---|---|
2012-11 |
![]() |
Produkcja pojazdu
|
2015-04 |
![]() |
WARTOŚĆ INCYDENTU:
3000 - 3500 PLN
INCYDENT Z POJAZDEM:
Z TYŁU, Z TYŁU PO PRAWEJ, Z BOKU PO PRAWEJ
Kraj:
Polska |
2016-07 |
![]() |
WARTOŚĆ INCYDENTU:
3000 - 3500 PLN
INCYDENT Z POJAZDEM:
Z TYŁU PO PRAWEJ, Z BOKU PO PRAWEJ
Kraj:
Polska |
2017-01 |
![]() |
Przebieg pojazdu :
km 128656
Kraj:
Polska |
2017-01 |
![]() |
Kraj pochodzenia :
Polska
Kraj:
Polska |
2017-01 |
![]() |
Kolor pojazdu :
BRĄZOWY METALLIC
Kraj:
Polska |
2017-01 |
![]() |
Miejsce sprzedaży :
WARSZAWA POLSKA
Pojazd oferowany na sprzedaż :
AUKCJI INTERNETOWEJ
Kraj:
Polska |
2017-01 |
![]() |
Miejsce sprzedaży :
WARSZAWA POLSKA
Pojazd oferowany na sprzedaż :
AUKCJI INTERNETOWEJ
Kraj:
Polska |
2017-01 |
![]() |
Pojazd oferowany w cenie :
NETTO PLN 32500
Kraj:
Polska |
2017-01 |
![]() |
Pojazd oferowany w cenie :
NETTO PLN 39975
Kraj:
Polska |
2017-01 |
![]() |
ZDJĘCIA
|

- Data weryfikacji:
- 2016-07
- Wynik weryfikacji:
- WYKRYTO ZDARZENIE
Informacje dotyczące zdarzeń drogowych i incydentów zostały odnotowane m.in. wyniku oględzin rzeczoznawcy, notatki policyjnej, informacji podanych do obliczenia akcyzy, aukcji internetowej, danych ubezpieczyciela np. z oględzin, sprawy sądowej, napraw prowadzonych zarówno w autoryzowanych serwisach jak i serwisach niezależnych, a także aukcji i wielu innych źródeł. Wysokość odnotowanego i wycenionego zdarzenia może się różnić od rzeczywistych wydatków poniesionych na naprawę pojazdu. Wycena zdarzenia może się również różnić ze względu na miejsce (kraj) dokonania wyceny. Podane dane zweryfikuj ze stanem faktycznym pojazdu i jego dokumentacją.
Odnotowane zdarzenie
2016-07
Polska
3000 - 3500 PLN
- Uszkodzenie wnętrza pojazdu
- Uszkodzenie podwozia pojazdu
Odnotowane zdarzenie
2015-04
Polska
3000 - 3500 PLN
- Uszkodzenie wnętrza pojazdu
- Uszkodzenie podwozia pojazdu

- Data odczytu:
- 2017-01
- Odczyt licznika:
- 128656 km
- Wynik weryfikacji:
- NIE WYKRYTO PROBLEMU
Wartości przebiegów pojazdu pochodzą z różnych źródeł. Zarówno naszych własnych od partnerów jak i powszechnie dostępnych w internecie. Dane poddawane są szczegółowej weryfikacji jednak mimo to możliwość pojawienia się błędu nie jest całkowicie wyeliminowana. Odczyty licznika z raportu rozbieżne z informacjami od sprzedawcy powinny podlegać szczegółowej analizie przeprowadzonej na podstawie wywiadu z właścicielem oraz wpisami do książki serwisowej lub innych ogólnodostępnych baz danych. Ostatecznego rozstrzygnięcia przebiegu dokonasz w wyspecjalizowanym warsztacie, który odczyta go na podstawie innych niż drogomierz wskazań. W przypadku potwierdzenia błędu prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie.
Data | przebieg | Opis |
---|---|---|
2017-01 | 128656 km |
- ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE
- TYLNE ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE
- ESP
- FOTELE KUBEŁKOWE
- ELEKTRYCZNE SZYBY
- TAPICERKA Z TKANINY
- PRZEDNIE ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE
- WSPOMAGANIE KIEROWNICY
- LAMPKI DO CZYTANIA
- TEMPOMAT
- KIEROWNICA ZE SKÓRZANYM POKROWCEM
- KLIMATYZACJA
- FELGI ALUMINIOWE
- ASYSTENT RUSZANIA POD GÓRĘ
- DZIELONA KANAPA
- PODUSZKI POWIETRZNE
- KURTYNY POWIETRZNE
Uwaga. Tłumaczenie automatyczne może nie odzwierciedlać sensu tekstu źrodłowego i może zawierać błędy gramatyczne, składni, itp.
Grupa | Kod | Opis |
---|---|---|
4-P |
ASTRA-J ASTRA-J |
|
MODEL MODEL |
5-E8 |
E35 (ESTATE) (COSMO / SE / ELITE) E35 (ESTATE) (COSMO / SE / ELITE) |
7-E |
ACTIVE MANUAL BELTS, AIRBAGS, DRIVER AND PASSENGER FRONT, FRONT SEAT SIDE, ROOF SIDE AKTYWNE PASY RĘCZNE, PODUSZKI POWIETRZNE, PRZÓD KIEROWCY I PASAŻERA, STRONA PRZEDNIEGO SIEDZENIA, STRONA DACHU |
|
CHASSIS PODWOZIE |
11-8 |
ELLESMERE PORT PORT ELLESMERE |
LUJ |
A14NET[LUJ] PETROL ENGINE A14NET[LUJ] SILNIK BENZYNOWY |
|
K60 |
ALTERNATOR,100AMP ALTERNATOR,100A |
|
US3 |
ANTENNA DIVERSITY RÓŻNORODNOŚĆ ANTEN |
|
FV2 |
AXLE FINAL DRIVE 4.18 PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18 |
|
K3K |
BATTERY,50AH AKUMULATOR,50AH |
|
TS6 |
BRAKE LAMP,HIGH LEVEL,CENTER ŚWIATŁO HAMOWANIA,WYSOKIEGO POZIOMU,ŚRODKOWE |
|
4AB |
BROWN INTERIOR TRIM BRĄZOWE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA |
|
GNA |
CHASSIS EQUIPMENT, FRONT STRUT ASSEMBLY WYPOSAŻENIE PODWOZIA, ZESPÓŁ PRZEDNIEGO WAHACZA |
|
CJ2 |
CLIMATE CONTROL STEROWANIE KLIMATYZACJI |
|
V48 |
COOLANT,MAXIMUM PROTECTION CHŁODZIWO,MAKSYMALNA OCHRONA |
|
E3C |
COVER POKRYWA |
|
B75 |
COVER,ASSY.,LUGGAGE POKRYCIE BAGAŻY,ZESP. |
|
K33 |
CRUISE CONTROL STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY |
|
J71 |
ELECTRIC PARK BRAKE ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY |
|
AER |
ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,REAR SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ |
|
FX3 |
ELECTRONIC STABILITY PROGRAM PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ |
|
NE9 |
EMISSION SYSTEM EEC 09 SYSTEM EMISJI EEC 09 |
|
ANY |
EQUIPMENT CARGO RAILS AND TIE DOWNS WYPOSAŻENIE W SZYNY CARGO I MOCOWANIA |
|
WGC |
EQUIPMENT RECEIVING UNIT,GPS WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS |
|
VD1 |
EUROPE EQUIPMENT WYPOSAŻENIE EUROPA |
|
2EY |
EXTERIOR PAINT, SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW |
|
GOP |
EXTERIOR PAINT,SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU |
|
B6U |
FLEXFLOOR FLEXFLOOR |
|
A64 |
FOR 40/60 SPLIT SEAT DLA SIEDZEŃ DZIELONYCH 40/60 |
|
XL8 |
FOR 433 MHZ FREQUENCY DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ |
|
TTW |
FOR AUTOMATIC HEADLAMPS WITH TUNNEL DETECTION DO AUTOMATYKI ŚWIATEŁ GŁÓWNYCH Z CZUJNIKIEM JAZDY W TUNELU |
|
MDE |
FOR CHROME WINDOW SURROUND MOULDING DO RAMOWEJ WYPRASKI CHROMOWEJ |
|
AYC |
FOR DRIVER,PASSENGER,SIDE AND CURTAIN AIR BAG DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY,PASAŻERA,BOCZNEJ I KURTYNOWEJ |
|
D7A |
FOR EXTERIOR DOOR HANDLES WITH CHROME STRIP DOTYCZY KLAMEK ZEWNĘTRZNYCH DRZWI Z CHROMOWANYM PASKIEM |
|
DD8 |
FOR LIGHT SENSITIVE INTERIOR MIRROR DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO |
|
UDC |
FOR MONOCHROMATIC DOT MATRIX DRIVER INFORMATION CENTRE DO CENTRALKI INFORMACYJNEJ KIEROWCY Z WYŚWIETLACZEM MONOCHROMATYCZNYM (MATRYCA PUNKTOWA) |
|
AXG |
FOR ONE TOUCH WINDOW DOTYCZY SZYBY NA JEDNO DOTKNIĘCIE |
|
CR6 |
FOR POLAND DLA POLSKI |
|
TTX |
FOR RADIO EQUIPMENT AUXILIARY CONNECTOR WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE |
|
T79 |
FOR REAR FOGLAMPS DLA TYLNYCH ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH |
|
AJT |
FOR SAFETY NET INSTALLATION PROVISIONS DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ |
|
RU5 |
FOR SPACE SAVER WHEEL DLA SCHOWKA KOŁA ZAPASOWEGO |
|
J67 |
FOR USE WITH 15" BRAKE SYSTEM DO STOSOWANIA Z 15" UKŁADEM HAMULCOWYM |
|
A51 |
FRONT BUCKET SEAT PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE |
|
DBU |
FRONT FLOOR CONSOLE WITH SLIDING ARMREST KONSOLA PODŁOGI PRZEDNIEJ Z PRZESUWANYM PODŁOKIETNIKIEM |
|
T3U |
FRONT FOGLAMP PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE |
|
AH3 |
FRONT SEAT,DRIVER,MANUAL ADJUSTING SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA |
|
AG5 |
FRONT SEAT,RH,HEIGHT ADJUSTER,MANUAL SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY |
|
VY7 |
GEARSHIFT LEVER,LEATHER DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA |
|
UDK |
GRAPHIC INFO - COLOUR INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY |
|
AJF |
HEAD RESTRAINT,FRONT SEAT,ACTIVE ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY |
|
TR6 |
HEADLAMP LEVELLING,MANUAL POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW,RĘCZNE |
|
T4A |
HEADLAMPS,HALOGEN REFLEKTORY,HALOGEN |
|
KCL |
HEATER DUCT,REAR PASSENGER 2ND POSITION KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA |
|
KB5 |
HILL-START ASSISTANT WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI |
|
U04 |
HORN,SINGLE NOTE SYGNAŁ DŹWIĘKOWY,JEDNOTONOWY |
|
DP6 |
HOUSING OBUDOWA |
|
U68 |
INFORMATION COMPUTER KOMPUTER INFORMACYJNY |
|
TSQ |
LAMP INTERIOR DELUXE LAMPA WNĘTRZA DELUXE |
|
C9D |
LAMP INTERIOR, AMBIENT, CONSOLE WNĘTRZE LAMPKI, OTOCZENIA, KONSOLA |
|
C9B |
LAMP INTERIOR, AMBIENT, DOOR WNĘTRZE LAMPKI, OTOCZENIA, DRZWI |
|
TR0 |
LAMP INTERIOR,ROOF,REAR,COURTESY AND DUAL READING OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA |
|
C95 |
LAMP,ASSY,ROOF,WITH DUAL READING LAMP ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA |
|
T39 |
LAMPS,TURN SIGNAL,AUXILARY ŚWIATŁA,KIERUNKOWSKAZ,POMOCNICZY |
|
LHD |
LEFT HAND DRIVE KIEROWNICA PO LEWEJ |
|
ULS |
LOCK CONTROL, STEERING COLUMN STEROWANIE BLOKADĄ, KOLUMNA KIEROWNICZA |
|
VGB |
LUGGAGE CARRIER ROOF,ANODIZED BAGAŻNIK DACHOWY,ANODYZOWANY |
|
MZ4 |
M32 (WR) MANUAL TRANSMISSION M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW |
|
VRG |
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - COCKPIT SPECYFIKACJA OPEL/VAUXHALL - KOKPIT |
|
VRL |
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - FRONT HORIZONTIAL SUSPENSION SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE POZIOME |
|
VRM |
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - FRONT VERTICAL SUSPENSION SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE PIONOWE |
|
VRN |
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - REAR SUSPENSION SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - TYLNE ZAWIESZENIE |
|
VRK |
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - ROOF TRIM SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - WYKOŃCZENIE DACHU |
|
VRH |
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - STEERING COLUMN DANE TECHNICZNE OPEL / VAUXHALL - KOLUMNA KIEROWNICY |
|
VRR |
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - TYRES AND WHEELS SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - OPONY I KOŁA |
|
C9K |
ORNAMENTATION INTR I/P PAD, CHOCCACHINO ORNAMENT OZDOBNY WEWNĘTRZNY TABLICA ROZDZIELCZA, CHOCCACHINO |
|
VX0 |
PANEL CENTER DUAL COLOURS, TINTED SILVER (OUTER)/PIANO COCOA PEA RL (INNER), PAINTED PANEL ŚRODKOWY DWUKOLOROWY, BARWIONY SREBRNY (ŚRODEK)/FORTEPIANOWY KAKAOWY PERŁOWY (ZEWNĘTRZNY), MALOWANE |
|
C99 |
PASSENGER AIRBAG DISABLE SWITCH WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA |
|
B9K |
PLATE DOOR SILL COVER OSŁONA PROGU DRZWI |
|
NJ1 |
POWER STEERING, NON-VARIABLE RATIO, ELECTRIC STANDARD RACK TRAVEL WSPOMAGANIE KIEROWNICY, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA, ELEKTRYCZNIE STANDARDOWY RUCH ZĘBNIKA |
|
AEF |
POWER WINDOWS, EXPRESS UP/DOWN ELEKTRYCZNE SZYBY, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE |
|
GNG |
REAR AXLE, TORSION BEAM AND WATT LINKAGE TYLNA OŚ, BELKA SKRĘTNA I DRĄŻEK WATT |
|
KC5 |
RECEPTACLE,ELECTRICAL ACCESSORY(12V) ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V) |
|
A69 |
RESTRAINT SEAT BELT TENSIONER, FRT NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZEDNI |
|
A9U |
SEAT BACK ONE-TOUCH FOLDING SKŁADANIE OPARCIA SIEDZENIA JEDNYM PRZYCISKIEM |
|
UH0 |
SEAT BELT WARNING,LH OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA |
|
UH1 |
SEAT BELT WARNING,RH OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA |
|
ZP5 |
SEATING ARRANGEMENT 5 PASSENGERS USTAWIENIE FOTELI 5 PASAŻERÓW |
|
UD5 |
SENSOR,PARKING PILOT SYSTEM CZUJNIK,SYSTEM PILOTOWY POSTOJU |
|
KC8 |
SOCKET,ACCESSORY POWER OUTLET GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ |
|
U65 |
SPEAKER,5 GŁOŚNIK,7 |
|
U18 |
SPEEDOMETER,ASSY.,K.P.H PRĘDKOŚCIOMIERZ,ZESP.,KM/GODZ. |
|
N37 |
STEERING COLUMN, ADJUSTABLE, REACH AND RAKE KOLUMNA KIEROWNICZA, REGULOWANA, WYSUWANA I POCHYLANA |
|
UC3 |
STEERING WHEEL, RADIO AND PHONE CONTROLS KIEROWNICA, STEROWANIE RADIOODB. I TELEFONEM |
|
C25 |
TAIL GATE WIPER AND WASHER WYCIERACZKA I SPRYSKIWACZ DRZWI BAGAŻNIKOWYCH |
|
EBZ |
TRIM SEAT CLOTH, RIBBON WYKOŃCZENIE PŁÓCIENNE SIEDZENIA, RIBBON |
|
FCS |
TRIM, LEATHER MONDIAL WYKOŃCZENIE, SKÓRA MONDIAL |
|
03J |
TRIM COLOUR SEAT CHOCCACHINO KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA CHOCCACHINO |
|
DWE |
USED WITH MANUAL FOLDING MIRROR UŻYWANE Z RĘCZNIE SKŁADANYM LUSTERKIEM |
|
MM3 |
USED WITH MANUAL TRANSMISSION UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW |
|
V83 |
VEHICLE STATEMENT - ECE ORGANIZATION DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE |
|
D6I |
VISOR,SUN,WITH ILLUMINATED MIRROR OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM |
|
PXS |
WHEEL,ALUMINUM,17 X 7J KOŁO,ALUMINIUM,17 X 7J |
|
N34 |
WHEEL,ASSY.,STEERING,THREE SPOKES,LEATHER KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP. |
|
CE1 |
WIPER,FRONT,PULSE SYSTEM WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ |
Ocena bezpieczeństwa
Wyniki testów zderzeniowych oraz wybrane elementy wyposażenia kluczowe dla bezpieczeństwa kierowcy, pasażerów i pieszych.

- Testowany pojazd
- Opel/Vauxhall Astra 1.4 'Enjoy', LHD
Wyniki testów zderzeniowych zostały przeprowadzone przez niezależne instytuty badawcze. Mają na celu ocenę poszczególnych wydarzeń mogących mieć miejsce podczas jazdy samochodem. Przyznana ilość gwiazdek odzwierciedla stopień bezpieczeństwa pojazdu w przypadku zaistnienia określonej sytuacji na drodze. Im więcej gwiazdek pojazd otrzymał, tym jest on uważany za bardziej bezpieczny.

86%

84%

83%

75%
Dane producenta pojazdu
Informacje o producencie i regionie produkcji pojazdu

- Nazwa producenta:
- Adam Opel AG
- Adres producenta:
- Bahnhofsplatz
65423 Russelsheim - Region:
- Germany/Europe
Dane zostały pozyskane zgodnie z normami standardów identyfikacji SAE, bazy danych SAE WMI oraz na podstawie nr VIN Dane te są kodowane przez producentów, można więc uznać je za wysoce wiarygodne.
Pamiętaj! VIN jest niepowtarzalny. W różnych miejscach pojazdu i na dokumentach powinien być jednakowy.
Weryfikacja VIN
Informacje techniczne zakodowane w numerze VIN

- Rok modelowy VIN:
- 2013
- suma kontrolna:
- nie dotyczy
- Poprawność VIN:
- POPRAWNY
Z informacji zakodowanych w nr VIN można odczytać rok modelowy produkcji, sumę kontrolną numeru oraz poprawność VIN. Pamiętaj! W systemie europejskim liczba kontrolna wewnątrz numeru VIN może nie występować, a niepoprawna suma kontrolna lub nieczytelny nr VIN powinien skłonić cię do szczegółowego prześwietlenia historii pojazdu.
Położenie numeru VIN
Lista miejsc, gdzie należy szukać numeru VIN

- PRZY SIEDZENIU PASAŻERA
- PODŁOGA PRZY SIEDZENIU PASAŻERA
Numeru VIN szukaj w podanych miejscach. Zalecamy sprawdzenie nr VIN w dwóch lub trzech miejscach w celu potwierdzenia jego zgodności z dokumentami pojazdu i wykluczenia możliwości, iż pojazd został odbudowany.
Położenie tabliczki znamionowej
Lista miejsc o możliwym położeniu tabliczki znamionowej

- SŁUPEK ŚRODKOWY STRONA LEWA
- SŁUPEK STRONA LEWA
Tabliczki znamionowej szukaj w podanych miejscach. Na tabliczce znamionowej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące np. nazwy producenta, marki, nr VIN, czy dopuszczalną masę całkowitą pojazdu. Położenie tabliczki znamionowej jest ustalane przez producenta, a informację o jej umieszczeniu znajdziesz też w książce serwisowej. Tabliczka jest na stałe przytwierdzona do pojazdu.
Wyjaśnienia i zastrzeżenia
- W raportach o pojazdach podawane są informacje o zdarzeniach związanych z tymi pojazdami, które nazywamy „incydentami”. Należy przez to rozumieć istotne zdarzenia dotyczące pojazdu, mogące mieć wpływ na ocenę jego stanu technicznego lub wartości, w szczególności zdarzenia szkodowe, naprawy (na gwarancji i pogwarancyjne) lub akcje serwisowe. W opisie incydentu mogą być podane w szczególności wartości szkód lub napraw według rzeczywiście poniesionych kosztów lub ich wyceny, a także odczyt licznika pojazdu. Wyceny mogą być przygotowywane np. dla właściciela, zakładu ubezpieczeń lub warsztatu, w tym np. na potrzeby sprawy sądowej. Kilka incydentów ujawnionych w raporcie dotyczy zwykle różnych zdarzeń, ale może też dotyczyć tego samego zdarzenia, np. może to być kilka wycen przygotowanych w różnym czasie dla różnych zakładów ubezpieczeniowych lub warsztatów, albo dla właściciela.
- Zakres danych w raporcie, w tym wystąpienie incydentów, udostępniany jest przed zakupem raportu, w jego bezpłatnej części. Dane w raporcie prezentowane są na podstawie dostępnych nam w danej chwili informacji dotyczących określonego numeru VIN. Pochodzą one z różnego rodzaju baz danych, informacji powszechnie dostępnych (w szczególności w internecie) oraz źródeł własnych. Dane te mogą nie być aktualne na chwilę udostępnienia ich w naszym raporcie, ponieważ zostały zebrane wcześniej i z czasem mogą ulegać zmianie, w szczególności w wyniku używania pojazdu i incydentów. Dane o najświeższych zdarzeniach dotyczących pojazdu mogą nie być jeszcze dostępne. Pomimo naszych starań, aby raporty były jak najbardziej aktualne i kompletne, nie ma możliwości weryfikowania zawartych w nich danych ze stanem faktycznym (technicznym) pojazdu na moment wygenerowania raportu. Może się też zdarzyć, że dane zostały błędnie zapisane u źródła, a nasz raport niestety taki błąd powiela, czego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. W związku z tym nasz system i uzyskane z niego raporty o pojazdach należy traktować jedynie jako narzędzie pomocnicze do oceny historii i stanu danego pojazdu, a następnie zawsze bezpośrednio zbadać aktualny stan faktyczny tego pojazdu i jego dokumenty, szczególnie przed podjęciem decyzji o jego nabyciu.
- W przypadku zauważenia niezgodności danych o pojeździe w raporcie ze stanem rzeczywistym prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym.
- Historia sprawdzeń danego numeru VIN w naszym serwisie podawana w raportach dotyczy sprawdzeń w wersji płatnej i bezpłatnej. Nie zawiera ona kompletnych i aktualnych danych, ponieważ z powodów technicznych jest uzupełniana z pewnym opóźnieniem w stosunku do stanu obecnego.
- Dokładamy starań, aby autorski system tłumaczeń dokonywał pełnego i logicznego tłumaczenia danych źródłowych na wszystkie języki z zachowaniem zasad gramatyki, jednak ze względu na automatykę tłumaczenia wyniki mogą zawierać słowa w językach obcych lub błędy językowe. Wszelkie treści i znaki graficzne zamieszczone w raporcie oraz na naszych stronach są chronione prawami autorskimi przysługującymi Autoiso sp. z o.o.
- Pełna informacja prawna dotyczącą raportu znajduje się w Regulaminie dostępnym na naszej Stronie.