Numer VIN: W0LJC7EE3HB071863

Raport Historia pojazdu

Ostrzeżenia

Typ
Opis
Ostrzeżenia
Odnotowano incydent

Informacje o pojeździe

MARKA:OpelMODEL:Mokka
TYP NADWOZIA:SUVKLASA POJAZDU:samochód kompaktowy
TYP POJAZDU:SPORT UTILITY VEHICLEROK MODELOWY:2016
ROK BUDOWY:2016POJEMNOSC SI:1598
TYP PALIWA:PetrolCYFRA KONTROLNA:ważny
POJEMNOSC SI:1598POJEMNOŚĆ CID:98
POJEMNOŚĆ NOMINALNA:1.6Konie mechaniczne:115
MOC KILOWATY:85Typ skrzyni biegów:Manual

Historia pojazdu

Historia Historia
2017 MAJ
Rejestracja Historia internetowa
2019 GRUDZIEŃ
Incydent Incydent
Miejsce zgłoszenia:
PolskaPolska
Incydent:
PRZEDNI LEWY, WEWNĘTRZNY, LEWY TYŁ, LEWY BOK, SZKLANY PRZÓD
Incydent:
od 15000 do 20000 PLN
Incydent
Odczyt licznika Odczyt licznika Przebieg pojazdu: 57403 km
2020 MAJ
Odczyt licznika Odczyt licznika Przebieg pojazdu: 56780 km
Miejsce zgłoszenia: Polska Polska
Kraj pochodzenia Historia internetowa Kraj pochodzenia: Polska
Incydent Incydent
Miejsce zgłoszenia:
PolskaPolska
Incydent:
Pojazd uszkodzony: USZKODZONY
Kolor Historia internetowa Kolor pojazdu: CZERWONY
Cena Historia internetowa Pojazd oferowany w cenie: 38900 PLN BRUTTO
Sprzedaż Historia internetowa POJAZD OFEROWANY DO SPRZEDAŻY: AUKCJI INTERNETOWEJ W mazowieckie, Polska
Dokumentacja fotograficzna Dokumentacja fotograficzna
2020 LIPIEC
Odczyt licznika Odczyt licznika Przebieg pojazdu: 56787 km
Miejsce zgłoszenia: Polska Polska
Cena Historia internetowa Pojazd oferowany w cenie: 38900 PLN BRUTTO
Sprzedaż Historia internetowa POJAZD OFEROWANY DO SPRZEDAŻY: AUKCJI INTERNETOWEJ W mazowieckie, Polska
Kolor Historia internetowa Kolor pojazdu: CZERWONY
Incydent Incydent
Miejsce zgłoszenia:
PolskaPolska
Incydent:
Pojazd uszkodzony: USZKODZONY
Kraj pochodzenia Historia internetowa Kraj pochodzenia: Polska
Dokumentacja fotograficzna Dokumentacja fotograficzna

Bazy pojazdów skradzionych

Rejestr policji pojazdów skradzionych w KanadzieRejestr policji pojazdów skradzionych w KanadzieNie figuruje w rejestrach
Rejestr internetowy skradzionych pojazdów w SzwecjiRejestr internetowy skradzionych pojazdów w SzwecjiNie figuruje w rejestrach
Rejestr społeczny skradzionych pojazdów w PolsceRejestr społeczny skradzionych pojazdów w PolsceNie figuruje w rejestrach
Rejestr policji pojazdów skradzionych na LitwieRejestr policji pojazdów skradzionych na LitwieNie figuruje w rejestrach
Rejestr pojazdów skradzionych w BelgiiRejestr pojazdów skradzionych w BelgiiNie figuruje w rejestrach
Rejestr policji pojazdów skradzionych w HolandiiRejestr policji pojazdów skradzionych w HolandiiNie figuruje w rejestrach
Rejestr internetowy skradzionych pojazdów w NiemczechRejestr internetowy skradzionych pojazdów w NiemczechNie figuruje w rejestrach
Rejestr internetowy skradzionych pojazdów w NorwegiiRejestr internetowy skradzionych pojazdów w NorwegiiNie figuruje w rejestrach
Rejestr internetowy skradzionych pojazdów w HolandiiRejestr internetowy skradzionych pojazdów w HolandiiNie figuruje w rejestrach
Rejestr policji pojazdów skradzionych w SłoweniiRejestr policji pojazdów skradzionych w SłoweniiNie figuruje w rejestrach
Rejestr policji pojazdów skradzionych w RumuniiRejestr policji pojazdów skradzionych w RumuniiNie figuruje w rejestrach
Rejestr internetowy skradzionych pojazdów w PolsceRejestr internetowy skradzionych pojazdów w PolsceNie figuruje w rejestrach
Rejestr internetowy skradzionych pojazdów w PolsceRejestr internetowy skradzionych pojazdów w PolsceNie figuruje w rejestrach
Rejestr internetowy skradzionych pojazdów na SłowacjiRejestr internetowy skradzionych pojazdów na SłowacjiNie figuruje w rejestrach

Raport Autotesto

Pamietaj, że zawsze warto jeszcze zlecić osobiste sprawdzenie auta przed zakupem przez eksperta Autotesto, który na miejscu dokona oględzin stanu faktycznego. W celu uniknięcia kłopotów przed zawarciem umowy kupna sprzedaży polecamy sprawdzenie pojazdu przez Autotesto.

Zastrzeżenia

  1. W raportach o pojazdach podawane są informacje o zdarzeniach związanych z tymi pojazdami, które nazywamy „incydentami”. Należy przez to rozumieć istotne zdarzenia dotyczące pojazdu, mogące mieć wpływ na ocenę jego stanu technicznego lub wartości, w szczególności zdarzenia szkodowe, naprawy (na gwarancji i pogwarancyjne) lub akcje serwisowe. W opisie incydentu mogą być podane w szczególności wartości szkód lub napraw według rzeczywiście poniesionych kosztów lub ich wyceny, a także odczyt licznika pojazdu. Wyceny mogą być przygotowywane np. dla właściciela, zakładu ubezpieczeń lub warsztatu, w tym np. na potrzeby sprawy sądowej. Kilka incydentów ujawnionych w raporcie dotyczy zwykle różnych zdarzeń, ale może też dotyczyć tego samego zdarzenia, np. może to być kilka wycen przygotowanych w różnym czasie dla różnych zakładów ubezpieczeniowych lub warsztatów, albo dla właściciela.
  2. Zakres danych w raporcie, w tym wystąpienie incydentów, udostępniany jest przed zakupem raportu, w jego bezpłatnej części. Dane w raporcie prezentowane są na podstawie dostępnych nam w danej chwili informacji dotyczących określonego numeru VIN. Pochodzą one z różnego rodzaju baz danych, informacji powszechnie dostępnych (w szczególności w internecie) oraz źródeł własnych. Dane te mogą nie być aktualne na [G3] chwilę udostępnienia ich w naszym raporcie, ponieważ zostały zebrane wcześniej i z czasem mogą ulegać zmianie, w szczególności w wyniku używania pojazdu i incydentów. Dane o najświeższych zdarzeniach dotyczących pojazdu mogą nie być jeszcze dostępne. Pomimo naszych starań, aby raporty były jak najbardziej aktualne i kompletne, nie ma możliwości weryfikowania zawartych w nich danych ze stanem faktycznym (technicznym) pojazdu na moment wygenerowania raportu. Może się też zdarzyć, że dane zostały błędnie zapisane u źródła, a nasz raport niestety taki błąd powiela, czego nie jesteśmy w stanie zweryfikować. W związku z tym nasz system i uzyskane z niego raporty o pojazdach należy traktować jedynie jako narzędzie pomocnicze do oceny historii i stanu danego pojazdu, a następnie zawsze bezpośrednio zbadać aktualny stan faktyczny tego pojazdu i jego dokumenty, szczególnie przed podjęciem decyzji o jego nabyciu.
  3. W przypadku zauważenia niezgodności danych o pojeździe w raporcie ze stanem rzeczywistym prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym.
  4. Historia sprawdzeń danego numeru VIN w naszym serwisie podawana w raportach dotyczy sprawdzeń w wersji płatnej i bezpłatnej. Nie zawiera ona kompletnych i aktualnych danych, ponieważ z powodów technicznych jest uzupełniana z pewnym opóźnieniem w stosunku do stanu obecnego.
  5. Dokładamy starań, aby autorski system tłumaczeń dokonywał pełnego i logicznego tłumaczenia danych źródłowych na wszystkie języki z zachowaniem zasad gramatyki, jednak ze względu na automatykę tłumaczenia wyniki mogą zawierać słowa w językach obcych lub błędy językowe. Wszelkie treści i znaki graficzne zamieszczone w raporcie oraz na naszych stronach są chronione prawami autorskimi przysługującymi VIN-Info sp. z o.o.
  6. Pełna informacja prawna dotyczącą raportu znajduje się w Regulaminie dostępnym na naszej Stronie.

© 2010-2020 Automo.pl - Historia pojazdu. Wszelkie prawa zastrzeżone.